چطور رتبه #1 گوگل شویم!
نوشته شده توسط : hamed


چطور جايگاه #1 گوگل باشیم؟

آیا الگوریتم های گوگل برای مرتبه 1 بودن با برگه 1 بودن  سئو در مشهد مختلف میباشد؟

چه سایتی قادر است روی لغات کلیدی سنگین و لبریز رقابت جايگاه 1 گوگل از آن خویش نماید؟

همونطور که می دونید کسب درجه نخستین گوگل برای هر کسب و کاری میتونه مهم‌ترین دستاورد در دنیای تبلیغات دیجیتال باشه و تحول بسیار قابل توجهی در واحد سنجش فروش یا این که پیشنهاد سرویس ها برای شما به ارمغان بیاره!

موسسات بهینه سازی در اصل برای کارشون تضمینی نمیدن و در‌صورتی‌که هم تضمینی در عمل باشه، برای برگه 1 گوگل هستش و خیر لینک و پیوند اولیه گوگل؛ زیرا اولیه بودن فعالیت بسیار رنج حتی برای شایسته ترین متخصصان بهینه سازی هستش و از اون طاقت فرسا خیس هم نگه داشتن مقام #1 در موتور جست و جو گوگل خواهد بود.

این نوشته ی علمی در گروه توسعه یافته مطالب فراگیری seo قرار می گیره و در حالتی که داده ها اساس ای seo رو ندارید شاید چند موضوعات برای شما قابل درک نباشه.

سکو 1 گوگل بودن با ورقه 1 بودن زمین تا افق متعدد میباشد!


شاید براتون دیدنی باشه تجربه خودم از داشتن درجه #1 گوگل در جستجوی یک واژه مالامال رقابت و مشتری آور رو بهتون بگم.

یادم میاد همون اوایل که‌این سایت رو شیوه انداخته بودم و گاها طریق فعالیت می‌کردم، یکبار دیدم که سایتم برگه 2 گوگل اومده روی واژه “سرویس ها بهینه سازی” و پس از اون آغاز کردم دورازشوخی خیس روی تارنما عمل کنم.

خب می دونیم که شیت 2 گوگل خبری از مشتری وجود ندارد و انتظاری هم نداشتم.

تا اینکه به لینک و پیوند 7 گوگل در برگه اولیه رسیدم.

واقعا اون موقع خیلی معطل زنگ تناول کردن تارنما بودم البته شاید تقریبا هفته ای 3 تا زنگ خور داشتم و معمولا هم پروژه نمیشدن و تنها مشتری هایی بودن که میخواستن استعلام بها بگیرن.

بعداز یکسری ماه به پیوند 3 گوگل روی واژه و کلمه “سرویس ها seo” رسیدم و اون موقع بود که شم کردم تماما وضعیت عوض شده و اتفاقا همون موقع ها بود که تصمیم گرفتم خودم از شرکتی که توش عمل میکنم بیرون بشم و استقلال پیدا کنم.

حدودا بطور معدل روزمره 1 تماس برای سرویس ها بهینه سازی داشتم و مشتری ها هم شم می‌کردم که به پول مجاورت خیس شدند.

البته نصیب جذاب قصه چندین ماه سپس بود که یک روز دیدم تلفنم داره هی زنگ میخوره و تو بازه زمانی حدود 2 ساعت 3 نفر به اینجانب تماس گرفتن که عمل سایتشون رو ایفا بدم.

اتفاقا اون روز هم داشتم می رفتم گلشن یکی دوستانم برای تفریح و اینترنتم خیلی خوب فعالیت نمیکرد دقیقا یادمه که از یکی دوستانم خواستم که سرویس ها seo رو توی گوگل کاوش کنه و دیدم که آری سایتم اومده سکو 1.

سکو اولیه گوگل روزمره برای اینجانب 3 تا 10 زنگ خور داشت و نکته قابل توجه این بود که اشخاصی که تماس می گرفتند پروژه های بسیار گران قدر خیس و مالامال فایده تری داشتند و از اون جایی که اینجانب مرتبه نخستین بودم گرایش بر این داشتند که عمل سایتشون رو هر کس خودش اولیه هستش اعمال بده.

حقیقتا تفاوت خیلی بزرگی در میان داشتن مرتبه #1 گوگل در مقایسه با حتی درجه 3 هستش و این رو اینجانب دقیقا احساس کردم برای همین هر ایده ای که برای درآمد زایی داریم، تا به سکو 1 نرسیده از اون دست نمی کشیم زیرا می دونم که تا هنگامی بدین منزلت نرسیدیم به هیچ عنوان نمی تونیم بفهمیم تو بازار این شغل چه خبره …

امروز هم که دیگه با دقت به پروژه های متعددی که سرگرم به اون هستیم، فعالیت روی سرویس ها seo به حق تقدم پایان رسیده و دیگه درجه اون رو هم ارزیابی نمیکنم که وبسایت تو چه جایگاهی هستش.

البته یکسال مرتبه 1 گوگل رو توی این کلمه و واژه مراقبت کردم و همون یک‌سال منجر شد که اینجانب از حالت صفر مطلق که داشتم، خداروشکر به جایگاهی برسم که دیگه نگران اخذ پروژه seo برای خودم و گروهم نباشم.

ببخشید درصورتی که زمان برد. به‌دنبال نوشته‌علمی صرفا به نکته ها و تکنیک هایی خواهم پرداخت که چهت نیل به سکو اولیه گوگل بایستی روی وبسایت انجام فرمائید و این شیوه ها هیچ کاری به مسیری که تا وصال به شیت اولیه گوگل داشتید، نداره.

صرفا در باب کسب درجه #1 گوگل

با اجرا این 7 فعالیت، جايگاه 1 گوگل برای شماست!
خوب کلیک بخورید! (CTR)
مخاطب را زیاد نگه دارید.
آتوریتی بالایی داشته باشید.
روی سیگنال های مارک فعالیت فرمایید.
همیشه بروز گردید.
با لینک و پیوند سازی داخلی اقتدار وبسایت را متمرکز فرمائید.
از اسکیما فایده بگیرید.
#1 خوب کلیک بخورید! (CTR)
شما هنگامی که به برگه اولیه گوگل می رسید، فاکتور های دیگری علاوه بر مواقعی که تا به اینجا بایستی در لحاظ می گرفتید، اصلی میشوند.

فاکتور هایی که شاید پیش خیس هم اصلی بودند، البته اینجا به طور کامل گزینش کننده میباشند.

یکی این فاکتور ها نرخ CTR میباشد که معین می نماید تارنما شما تعدادی درصد از بینندگان را به کلیک کننده تبدیل می نماید!

به عنوان مثال شما لینک و پیوند 5 گوگل می‌باشید و روزمره 200 نفر در گوگل کاوش می نمایند و وب سایت شمارا در نتیجه ها میبینند؛ 10 نفر از این 200 نفر روی وب سایت شما کلیک می نمایند.

اینجا نرخ CTR شما 5% میباشد.

چرا معیار کلیک تناول کردن شما در ورقه 1 گوگل خیلی اصلی میشه!!؟
مشاهده کنید چرا می گم که که‌این فاکتور توی کاغذ اولیه گوگل خیلی مهمه؟

زیرا اساسا یوزرها به صفحه های 2 و 3 گوگل نمیرن.

پس در صورتی قرار باشه کاربری روی یک وبسایت کلیک اجرا بده، اون وبسایت های شیت 1 می باشند.

از این جهت می بایست آنالیز بشه که چه وبسایت هایی تو لیست 10 موردی ورقه 1 بیشتر توان جالب استفاده کننده ها رو دارا‌هستند.

برای مثال شما سرچ میکنید “خرید چکی تلفن همراه آیفون”

اینجا برای شما 10 تارنما لیست میشه که خب احتمال 90 درصد شما نیاز خودتون رو توی 5 وب سایت اولیه می‌بینید.

فی مابین اون 5 گزینه شما 2 گزینه رو گشوده می‌کنید.

وبسایت جايگاه 1 و وب سایت جايگاه 4

اینجا وب سایت مرتبه 4 امتیاز بسیار با ارزشی می گیره و نشون میده که با وجود ذیل خیس بودن از وبسایت های درجه 2 و 3، گشوده هم استفاده کننده این وبسایت رو ترجیح داده.

این واقعه چنانچه به وسیله تعداد متعددی مخاطب تکرار بشه، گوگل با یک تحلیل معمولی به‌این فیض می رسه که وبسایت درجه 4 لیاقت بیشتری از جايگاه 2 و 3 داره پس مکان اون رو عوض می کنه و گشوده آزمایش میکنه که آیا این پروسه ادامه داره یا این که خیر…

خب بازدید گوگلی میخریم تا کلیک ما بره بالا
مشاهده کنید عزیزان فروش بازدید گوگلی رخداد نو ای وجود ندارد و از 10 سال پیش تا جایی که اینجانب یادمه داره جاری ساختن میشه و اما ارائه دهنده های این نوع خدمات هم روز آپ دیت در درحال حاضر پیشرفت و باصرفه خیس کردن خدماتشون می‌باشند که بتونن اعتنا گوگل رو جلب نمایند.

اینجانب تو شایسته ترین وضعیت ممکن و با استاندارد ترین شرایط این نوع بازدید کننده های گوگلی رو آزمایش کردم و سود خاصی اخذ نکردم.

طرف اکانت شما گوگلی هستش که آحاد این اتفاقات فروش بازدید و … رو رصد می کنه و الگوریتم هایی پباده سازی می کنه که تفاوت خلق یک بشر حقیقی که حقیقتا نیازش رو کاوش کرده با یک بشر که مثل رباط اخلاق و رفتار می کنه و صرفا می خواد بازدید وب سایت رو ببره بالا، متوجه بشه.

نمی خوام به طور کامل این قضیه رو رد کنم البته نحوه فعالیت اصولی برای شما اینه که با یک تیتر مخاطب پسند و تحریک کننده استفاده کننده رو به کلیک کردن روی وبسایت خودتون سوق بدید. این روشی هستش که هیچ موقع منسوخ نمیشه و مدام برای شما فعالیت میکنه.

درضمن اینجانب با همین طرز تونستم سکو 1 گوگل رو توی واژه و کلمه های لبریز رقابت بگیرم و مهمترین مورد تو این بخش هم تایپ کردن تیتر خوب و به کار گیری از تکنیک هایی هستش که سبب میشه شما خیلی بیشتر مشابه اون کسی باشید که مخاطب دنبالش می گرده…

#2 استفاده کننده را زیاد نگه دارید.
بعداز اینکه مخاطب جذب یک وبسایت شد، خلق وی درین وبسایت به صورت ظریف گزینه ارزیابی گوگل قرار می‌گیرد.

شایسته ترین واحد سنجش برای اینکه گوگل متوجه بشه که استفاده کننده با یک وبسایت بیشتر از سایر رابطه برقرار کرده، اینه که ببینه در مقایسه با رقبا یک سری دقیقه فرصت مانگاری مخاطب درون وبسایت بوده و آنگاه به سراغ فاکتور های دیگه ای مثل کلیک کردن استفاده کننده در وبسایت و مفتوح کردن صفحه های دیگه ای از اون میره و آن‌گاه به کامنت گذاشتن مخاطب و … می پردازه.

فکر کنید شما لینک و پیوند 4 گوگل می‌باشید.

یک نفر سرچ میکنه و وارد لینک و پیوند 1 میشه.

بعداز 1 دقیقه از اون وب سایت بیرون میشه و گشوده به نتیجه ها گوگل بر میگرده.

حال وارد لینک و پیوند 2 میشه و حدود 50 ثانیه هم تو لینک و پیوند 2 میمونه البته گشوده به گوگل بر میگرده و اینبار وارد وبسایت شما میشه که لینک و پیوند 4 می باشید.

5 دقیقه فرصت باطن تارنما شما میگذرونه و آن گاه دیگه بر نمیگرده به گوگل! کلا کاغذ مرور گر خودش رو می عبد و بنده.

این یعنی شما بیشتر از سایر وب سایت ها براش جالب بودید و اونی که دنبالش می گشت باطن تارنما شما پیدا کرد و دیگه نیازی ندید که مجدد به وبسایت های دیگه رمز بزنه.

این واقعه در صورتی‌که یک توشه بیوفته خوب شاید گوگل تحت عنوان رخداد اونو تلقی کنه ولی در‌صورتی‌که محتوای وبسایت شما به قدری جالب باشه که استفاده کننده های متعددی این فعالیت رو تکرار نمایند، مطمئنا تارنما شما مکان درجه 1 گوگل را خواهد گرفت.

نکاتی برای ارتقاء فرصت ماندگاری مخاطب
تلاش فرمایید مسلما سرعت بار گذاری وبسایت شما بالا باشه زیرا در‌حالتی که وب سایت دیر گشوده بشه احتمال داره همون نخستین مخاطب از وب سایت شما بیرون بشه و این رخداد برای بسیار بد خواهد بود.
تلاش نمائید با یک پباده سازی استفاده کننده پسند، سرویس ها یا این که محصول ها خودتون رو به مخاطب اکران بدید تا از مشاهده اون ها لذت ببره.
کارایی فرمائید از محتوا هایی مثل کلیپ سود بگیرید که قصد به مشاهده اون ها خیلی بیشتر از متن میباشد.
تلاش فرمایید در محتوای متنی سایتتون سوال ها تو ذهن مخاطب رو مطرح نمائید که برای مطالعه متن شیت به طور همزمان بگذاره.
کاربرانی که قصد خرید دارا‌هستند، معمولا به کامنت های زیر هر فرآورده اعتنا ویژه ای می نمایند و میتونه فضای خیر و خوبی برای محافظت مخاطب درون وبسایت باشه.
در‌این نصیب فراگیری ساخت و ساز محتوای تارنما خیلی میتونه به شما امداد کنه.

#3 آتوریتی بالایی داشته باشید.
مرتبه 1 گوگل برای وب سایت های دارای اعتبار رزرو میشه و شایسته ترین وضعیت برای گوگل اینه که یک وبسایت دارای اعتبار و مخاطب پسند رو برای درجه 1 واژه کلیدی لبریز رقابت تدارک ببینه تا مطمئن بشه که رضایت مخاطب هاش جلب گردد.

آتوریتی همون نمره اعتبار وبسایت شما که مطمئنم با این مضمون‌ آشنا میباشید و دیگه توضیحی در زمینه ی اون نمی دم.

لازمه بدونید که زمانی شما یک خواننده میباشید و استعداد خیلی خیر و خوبی دارید، احتمالا بعداز یک‌سری سال کار به هر اکنون شنیده میشید.

اما زمانی که یک خواننده دارای شهرت هم میاد و شما رو معرفی می کنه این بازه زمانی فرصت شاید از جند سال به تعدادی ماه برسه و این دقیقا موضوعی هستش که تو بهینه سازی بسیار مهمه

“فرصت”

در شرایطی‌که یه خرده ارزیابی و تحقیق فرمائید خواهید روءیت کرد که مرتبه نخستین گوگل در هر واژه و کلمه کلیدی مشقت معمولا به سایتی با آتوریتی بالا داده گردیده است که علاوه بر دارا بودن خصوصیت های خوب محتوایی و ارتباطی در میان استفاده کننده و وبسایت، آیتم پذیرش تارنما های دارای اعتبار دیگر هم قرار گرفته میباشد.

پس در‌صورتی‌که رقابت شما سطح بالاست، از به عبارتی ابتدار عمل روی پروژه به تفکر بالا بردن آتوریتی هم در کنار عمل های on page باشید.

#4 روی سیگنال های مارک فعالیت فرمائید.
ولی مارک سازی از وظایف یک بهینه سازی عمل وجود ندارد ولی خب وقتی که شما قصد دارید در یک پروژه بلندمرتبه عمل فرمایید و رقبای شما هم مارک های شناخته گردیده ای می‌باشند، احتمال اینکه بتوانید فارغ از مارک سازی به مرتبه 1 گوگل برسید، نسبتاً برابر با صفر میباشد.

این قضیه هم مثل آتوریتی تاثیر بسیار عجیبی در درجه های وب سایت داراست و اینجانب به شخصه تاثیر آن را در تعدادی پروژه دیدم.

زمان وقتی بود که کار بسیار دورازشوخی و خیر و خوبی روی یک وبسایت داشتیم و جايگاه های آن وبسایت تا برگه نخستین گوگل رسید ولی حدودا منزلت تارنما در آن جايگاه ها stop گردیده بود و دیگر رشدی در آن مشاهده نمیشد با وجود اینکه فعالیت های ساخت و ساز محتوا و … هنوز مثل گذشته اعمال می‌شد.

یک باره اینجانب متوجه شدم که تک تک صفحه ها وبسایت رویش بسیار دیده گیری داشته اند و برخی از آنان حتی به سکو 1 گوگل هم رسیدند.

به وبمستر تارنما مراجعه کردم و بازدید ها را دیدم که روی نام مارک واحد سنجش ورودی بسیار دیده گیری بدست آمده بود.

بعد از آن شنیدم از صاحبکار که 10 بیلبورد در جا های گوناگون عمل گردیده و احتمالا به عبارتی اشخاصی که بیلبورد ها را می دیدند، مبادرت به سرچ نام مارک کرده بودند و وارد وب سایت گردیده بودند.

همین زمینه منجر شد نگاه گوگل به مجموع صفحه ها این تارنما مثبت خیس گردد و اتکا بیشتری به آن نماید.

دقیقا این مسئله را در یک کدام از دیگر از پروژه ها هم مشاهده کردم که کارفرمای آن پروژه برای طرحی به تلوزیون دعوت گردیده بود و در زمینه‌ی فعالیت خویش کلام هایی داشت که چندبار هم آن نرم‌افزار در تلوزیون پخش گردیده بود.

پس در صورتیکه میخواهید به صورت مطمئن خیس به درجه 1 گوگل برسید، اپ هایی برای مارک سازی سایت هم داشته باشید یااینکه از کارفرمای خوب بخواهید که به‌این قضیه تامل نماید.

#5 همیشه بروز گردید.
یک کدام از دیگر از فاکتور هایی که برای جايگاه اولیه گوگل بسیار دارای اهمیت میباشد، بروز بودن تارنما است.

گوگل دوست ندارد نوشته‌ی علمی ای که در سال 2018 کاربرد نیکی داشت را در سال 2021 هم به کاوش کنندکان اکران دهد.

دست کم می قدرت مطمئن بود که به هیچ عنوان دوستت ندارد در سکو 1 خویش این وب سایت را به مخاطب اکران دهد.

افزودن متن به صفحه های اساسی هر یک‌سری وقت یکبار
تغییر‌و تحول تیتر صفحه ها و دارا بودن تاریخ روز
افزودن محتوای تصویری یا این که ویدیویی به برگه
پذیرش کامنت ها و جواب دادن به آنها بطور مداوم
این مفاد می توانند برخی نحوه های بی آلایش ای برای بروز نگه داشتن شما باشند.

#6 با پیوند سازی داخلی اقتدار تارنما را متمرکز نمائید.
دوستان لینک و پیوند سازی داخلی عمل خیلی بی آلایش تری نسبت به سایر مواقعی هستش که تا به اینجا بهش اشاره کردیم و تاثیر بسیار قابل توجهی میتونه توی سکو تارنما داشته باشه.

هنگامی به برگه 1 گوگل می رسید، پتانسیل بسیار نیکی در شما وجود داره و هر لینکی به سمت شما روانه میشه، میتونه اقتدار نیکی به کاغذ شما بده و در واقع تمرکز تارنما روی یک واژه کلیدی رو به سمت یک ورقه خاص روانه کنه.

پیوند سازی داخلی از صفحاتی که امروز بازدید کننده خیر و خوبی دارا‌هستند و میتونن منجر پرتاب کابر به سمت کاغذ لندینگ شما باشن، مفاد بسیار نیکی برای اجرای این تکنیک معمولی می‌باشند.

همت فرمائید با استعمال از انکر تکست های دیدنی و تحریک کننده این عمل پیوند سازی رو ایفا بدید تا بازدید خیر و خوبی رو برای کاغذ لندینگ خودتون به وجود بیارید.

#7 از اسکیما منفعت بگیرید.
اسکیما روشی برای علامت گذاری محتوا های تارنما هستش که سبب میشه اکران شما در گوگل بطور پررنگ خیس و خاص تری نسبت به رقبا باشه.

گفت و گو اسکیما بسیار عظیم هستش و کارایی می‌کنیم کامل درین خصوص در آینده حرف داشته باشیم البته در‌صورتی‌که وب سایت شما وردپرسی هستش، میتونید با به کار گیری از پلاگین ها، این فعالیت نماد کذاری رو جاری ساختن بدید.

مثل تصویر ذیل، هنگامی که شما در یک رقابت سطح بالا فعالیت می‌کنید، رقبا کارایی می نمایند برای بالا بردن نرخ CTR که راجع‌به اولیه بهش اشاره داشتیم، اکران وبسایت خودشون رو بهتر نمایند.

 

با انجام این 7 نحوه روی سایتتون می تونید به شکلی مطمئن و اصولی به جايگاه نخستین برسید و سپس بایستی تمرککز فرمائید روی محافظت وبسایت در‌این سکو که همونطور که تا قبل از این هم اشاره کردم این فعالیت هم به هیچ وجه آسون وجود ندارد.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: